«چرا عاشق نباشم »

من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد 

نوبت خاموشی من سهل و آسان می رسد

من که می دانم تا سرگرم بزم هستی ام

مرگ ویرانگر چه بی رحم و شتابان می رسد

                               «پس چرا ، پس چرا عاشق نباشم »

 

من که می دانم به دنیا اعتباری نیست نیست

بین مرگ و آدمی قول و قراری نیست نیست

من که می دانم اجل ناخوانده و بی دادگر

سرزده می آید و راه فراری نیست نیست

                             «پس چرا ، پس چرا عاشق نباشم »

 

من که می دانم شبی عمرم به پایان می رسد

نوبت خاموشی من سهل و آسان می رسد

                            « پس چرا ، پس چرا عاشق نباشم »      



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : برچسب:, | | نویسنده : awaiting |
  • آسمان
  • سبزک